Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-09, 00:25   #102
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Velkommen Sweet!

Jeg skrev akkurat i en annen tråd om at man her i Belgia kan bytte varer man ikke liker. Her har man startpakker med ALLE smakene også, det blir selvfølgelig billigere, og man bytter som sagt ut det man ikke vil ha. Rart man ikke gjør det i Norge. Dere kan jo nevne det alle sammen ved bestilling, henvise til at det blir gjort slik i andre land. Det er virkelig veldig mange forskjellige produkter her iallefall, så man behøver i grunnen ikke å gå lei.
Takk for tipset om brownisene, tror jeg bruker for sterk varme... Skal prøve igjen.
Jeg har også blitt mer glad i salat etterhvert, til og med fransk dressing (olje og vinaigre) Utrolig at man kan bli gald i smaker man ikke tidligere likte noe særlig. Det har jeg iallefall lært på denne kuren. Og at verden ikke faller i grus uten brødskiva mi! Hadde ALDRI trodd at jeg skulle overleve i over 2 mnd. uten en eneste brødskive. Sånn sett er det nyttig lærdom- man forstår at man ikke MÅ ha noe, alt er en vanesak

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat