Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-05, 10:24   #155
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet her, gitt

dagens tema...? neeeei.... jeg vet ikke...
kanskje jeg skulle skrive om det at jeg ALDRI klarer å komme meg til skolen i tide?
tror jeg bor litt for nærme... venter med å gå til, ja egentlig til timen har begynt...
også henger jeg vanvittig etter i endel fag hvor jeg plutselig sluttet å gjøre noen innleveringsoppgaver... *sukk*

det er jo bare å ta seg sammen og gjøre det, men først må jeg bli ferdig med denne hybel-organiseringsplanen....!

mange tenker sikkert "hvor vanskelig kan det være å få orden på den hybel'a lissom" men jeg har vanvittig mye ting... jeg kunne fint fyllt en liten leilighet, men så har jeg bare en hybel

ser nå at jeg kunne fått plass til en komode det tror jeg at jeg kunne ha trengt, men jeg har ikke akkurat råd til å kjøpe en nå... hmm...

tenke litt mere på dette!

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat