Tråd: Hotellivet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-09, 20:25   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hotellivet?

Opprinnelig lagt inn av fransisca, her.

Jeg følger ketolysekuren... er ikke så lett å vite hva folk putter i maten osv.. jeg ser for meg at d kan bli en del glass vin den ene kvelden, men.. man må jo leve litt og eller? joda, du har rett.. de serverer jo egg, bacon og eggerøre osv til frokost hver dag.. så det kan jo ikke bli noe problem..
kvelds blir værre.. kanskje jeg skal ta med smoothie maskinen min.. hahaha

Hotellfrokoster er jo bare geniale, det er bare å lasse på med pålegg, ost og egg!
Vær litt forsiktig med vin hvis du akkurat er kommet i ketose; av en eller annen grunn tåler man ikke det samme som før, så drikk masse vann til vinen!

Til kvelds anbefaler jeg at du skaffer deg babybelost og kanskje litt mandler/valnøtter.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat