Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-09, 23:01   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Mat ved magebesvær? Ikke for lavkarbospisere?

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Men er nå dette egentlig ett fornuftig kosthold dersom man har litt problemer med magen? Noen av disse varene har jo en ganske stor beholdning av karbohydrater, og det får nå værtfall jeg luft i magen av, og vi er sikkert flere som får det. Det må jo bli 3 ganger verre når man har mageproblemer.

Nå er det jo litt vanskelig å gi råd når jeg ikke vet hva slags mageproblemer du har (og egentlig skal man ikke høre på medisinske råd man får av vilt fremmede på internett ) men personlig har magen min hatt det så mye bedre på ketolyse og lavkarbokosthold, at jeg ikke et øyeblikk tror at noe kan bli bedre av at jeg skulle begynne å spise sukker og stivelse igjen...
Men det lureste er vel å spise det du klarer å få i deg, uansett hva det måtte være. Så får du heller prøve deg på lavkarbo igjen når du er bedre .
God bedring i alle fall !!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat