Sv: Holde seg på ketolysekuren, uten å kunne lage maten selv
Opprinnelig lagt inn av Arteju, her.
Det er utfordringen min snart.
Og sist, men ikke minst :
Hva skjer om man spiser for lite fett?
Forbrenningen stopper opp?
Man forbrenner muskler?
Forbrenningen stopper ikke opp, kroppen finner alltid noe å ta av, og da er muskelmassen det som det går ut over, dessverre.
Jeg vil anbefale deg å ta med et glass cocosa, da kan du ha det i kaffe eller te.
For stort proteininntak kan føre til at proteinet omdannes til glukose... som jo igjen fører til blodsukkerstigning, insulinutskillelse og fettlagring. Så pass på at du ikke spiser for mye proteiner.
Ellers er det vel mye bra pålegg på offshoreanleggene? Og smør? Lag deg osteskiver med smør på.
Jeg er ofte i en lignende situasjon som deg, jeg er nødt til å spise all mat i messe i opp til en uke av gangen. Jeg spiser sauser og dressinger selv om jeg vet at de inneholder melk og sukker. Det er bare å ikke ta så mye... Går i alle fall ikke ut av ketose.
Noen ganger har jeg med meg en pakke eller to med kremfløte som jeg har i kaffe/te eller bare drikker. Babybeloster og nøtte/mandelposer er også greit å ha med seg.
Lykke til.
(tror det var Tundeh (eller noe slikt) som skrev om "livet på et anlegg", han fikk heller ikke bestemme maten sin selv. Du får lete her inne.)

|