Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 17:01   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som vil hjelpe meg?

Opprinnelig lagt inn av Mijaah, her.

Tusen takk
Er det ingen karbohydrater i det? også må jeg jo spør deg som virker som å ha litt peiling, hva er maks karbohydrater du kan spise første uka?=)
Starter på "kuren" i morgen, så prøver å sette meg litt inn i det og planlegge hva jeg kan spise=)

Det er karbohydrater i egg, cottage cheese, bakepulver, linfrø, kruskakli, solsikkekjerner...
Jeg vil tro at i boka til Atkins står det noen menyforslag?? Og lister over karbohydratinnholdet i de forskjellige matvarene? Og ikke minst hva som er tillatt og ikke tillatt under induksjonen?
Jeg vet ikke hvor mange gram karber som man skal starte med på Atkins, men jeg foreslår på det instendigste at du setter deg inn i teorien.
Ellers kan du gjerne starte med å kutte ut alt av sukker, grønnsaker som vokser under jorden og melprodukter (mens du leser deg opp ).

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat