Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-09, 19:09   #37
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Fakta om utskeielser på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Halleluja.. Endelig en som er enig med det jeg har hørt. Jeg fikk så pepper pga en bodybuilder fortalte meg at en karbodag i uka bare var fint pga det ga forbrenningen en BOOOST ...da hadde han rett!!

TUSEN TAKK for flott innlegg!!

En karbodag i uka er ikke greit hvis man ikke er bodybuilder...
(Såklart går det "bra" så lenge man "trener opp" alle karbene man har spist)
Mener å huske at Torkil har svart noen at etter en "pause" kan det ta opp til tre uker før fettforbrenningen er optimal igjen og da sier det seg selv at en karbodag i uka ikke er det beste du kan gjøre for kroppen din.
At man kan ta en karbodag uten å få panikk, leser ikke jeg som om at det er ok å skeie ut en gang i uka...

(Nå er jeg ikke heeelt sikker på om du er for eller imot en karbodag i uka når jeg leser innlegget ditt, mulig at jeg er litt sløv i dag??)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat