Sv: Flytende Stevia og tea tree olje
Opprinnelig lagt inn av Polly, her.
Takk for mykje god info. Eg har starta på ein Candida-diett (Linda Allen si e-bok), som innbefatter null sukker, gjær, meieriprodukter osv. Skal ikkje gå så mykje inn på det her. Har hatt candida-plager i over 15 år (i underlivet), og reseptbelagte kremer, tabl, medisin frå lege har ikkje hjelpt. Denne tea tree-oljen skal ein altså, i tillegg til dietten, bruke som lindring/"behandling" lokalt. Då selvfølgelig utblandet (med jojoba-olje). Merker eg er litt skeptisk, men er samtidig også rimelig lei, oppgitt og kanskje til og med desperat. Er det noen som har erfaringer med dette? (bruk av tea tree olje utvortes underlivet?)
Sorry, merker det er rart å skrive alt dette. Har plaget meg i alle år, men har aldri blitt uttalt før no fra min side, og i allefall ikkje skrivet ned! Er veldig takknemlig for respons.
Vel.... Puh. Da var det gjort! 
Ha en fin dag!
Hmm, dessverre har jeg ikke noen erfaringer med candida. Står det i denne e-boken godt beskrevet hvordan man skal bruke TTO og hvorfor?
Jeg vet ikke helt, men jeg ville lest meg godt opp på TTO før jeg ville brukt den i underlivet. Siden den nå egentlig skal utskrives av lege, har du snakket med en lege om dette?
Håper at det er noen her inne som vet noe.
Kanskje du burde forandre på overskriften din slik at candida kommer med?
Hvis ikke du kan gjøre det selv, så be en av moderatorene om hjelp.
|