Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-09, 09:55   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: For mye? Hjelp

Opprinnelig lagt inn av sara, her.

Det er fort gjort å se seg litt blind på hva man spiser, om det er nok, for mye etc. Jeg følger generell lavkarbo, og har i dag spist

Frokost: 1/2 boks med CC, maaasse kanel og en pære
Lunsj: 1/2 boks med CC og bringebær + 1 babybel
Middag: Isbergsalat, agurk og liten boks med reker. Som fettkilde laget jeg en liten ildfast form med 3 eggeplommer, masse revet ost og 1/2 boks creme fraiche.

Er god og mett nå, og vært sulten til måltidene men blitt mett av det jeg har spist. Virker dette ok i mengde? Jeg trener ikke i helgene, men trener ellers 5 dager i uka. Føler av en eller annen grunn at jeg spiser for mye, men vet ikke om det stemmer eller er noe lavkalori-mas som ligger i bakhodet og spøker litt innimellom...

Jeg synes det var lite variert og veldig ensidig mat... Men som du sier: dette var det du spiste i dag.
Bortsett fra eggeplommene, var det ikke mye næringsrik mat?? (- men nå har ikke jeg finregnet på akkurat det)
Så lenge du spiser mer variert ellers i uken og er mett og god, så er det vel greit...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat