Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-09, 11:44   #24
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg brenner ihjel!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er 19 år siden jeg sist ble stukket av en veps og fant ut hvor allergisk jeg var blitt!
Det er bare å begynne å regne!

Det blir en del penger, ja.
Det som er helt uforståelig for oeg, er at det ikke er gratis for barn i alle fall.
I England er det gratis og det er ingen begrensninger på hvor mange sprøyter du får. Ei venninne av meg har et allergisk barn, og hun har gitt en sprøyte til alle de familiene barnet pleier å leke hos. Så har barnet en med i skolesekken, de har minst to hjemme til enhver tid. Tror hun sa at de hadde ca 8 stk utlevert i slengen.

Mulig at det er noe jeg ikke har skjønt, for vi har jo "verdens beste og gratise helsetjeneste"

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat