Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-09, 22:08   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som har blitt 'dårlig' etter lang tid på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Linda63mod, her.

Jeg har holdt på med lavkarbo nå siden februar 2009. Den siste tida har jeg vært ganske dårlig. Nå er jeg svimmel og kvalm, føles som om jeg har influense i kroppen, uten energi, sliten o.s.v. Det føles ut som om jeg har 'for lite blodsirkulasjon i hodet'. Jeg har hatt enormt med psykiske påkjenninger siste tiden, så det kan kanskje være derfor, men jeg holder alle muligheter åpne. Noen som har erfaring med evt. feilernæring el.ol.?
Er det noen andre som har/har hatt det sån?

Det kan jo være at du har influensa....

Vel, man kan nok føle seg uvel hvis kostholdet blir ensidig på den ene eller den andre måten.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat