Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 00:22   #24
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Forbauset over sykehusmat

Jeg skal ha en mindre operasjon, men stor nok til at jeg skal ha narkose. Ringte og skulle høre om hvordan det var med å være i ketose og få narkose....

Ketose?? Ketose, å ja, det er der man ikke spiser sukker, men mye fett og proteiner??
(ja, det er det...)
Hmmm. Joda, det var kanskje ikke så bra å ha så surt blod...?!?!
Dessuten var det typisk for de som ikke spiste sukker og var på slike ekstreme dietter at de ble litt treige - og de klarte heller ikke noe særlig med fysisk aktivitet.
Så det var nok best om jeg prøvde å spise normalt i allefall to dager før operasjonen.

Hurra!
Det er godt å vite at man er i de beste hender med oppdaterte og opplyste mennesker når man skal opereres

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat