Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 00:20   #6
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Spiser du for mye sukker?" Intervju i VG i dag

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

På 14 dager utgjør dette et energiunderskudd på 15400kcal / 9kcal pr gram fett = ca 1.7kg fett. Dette må tas fra lageret på kroppen.

Men;
6.5kg - 1.7kg = 4,8kg i rest???

Hvor i all verden kom de manglende 4,8kg fett fra om det ikke er fra økt forbrenning? Og dere må gjerne rette meg hvis logikken er feil.

Fact: jeg må ha altså ha hatt et energiunderskudd etter mat på ca 4000kcal om dagen for å miste 6.5kg _fett_ på to uker.

Å, neida, du må da skjønne at de manglende kiloene er tapte muskler pga lavkarbo, det vet da alle!!! Karbo må vi ha! Dessuten fungerer ikke hjernen uten sukker, det er derfor du tror at du mangler noen kilo!

Heia Drevon, haha

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat