Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 17:37   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært borti hCG?

har prøvd pulverkurer med kcal innhold på omtrent det samma. Ikke sulten etter 3 dager - helt hyper - og i ketose. Går ned som fy... men anbefale det? Ikke for alt i verden

Livet skal LEVES også - NÅ - ikke bare "når jeg har gått ned vekten min". Det kan jeg med lavkarbo - jeg nyter hver dag, spiser masse god mat og kan til og med drikke en lavkarbo øl eller cider - og føler ikke at jeg går på "kur" i det hele tatt. Kg går sakte men sikkert av - og da blir "haue" med også. På pulverkur raste jeg ned 15 kg på få uker - og klarte ikke takle den nye vekten. Wops så var alt på igjen i løpet av et år...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat