Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-09, 23:41   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: lav carbo og Cipralex...

Opprinnelig lagt inn av mariamaria, her.

Hei!
Noen som har kombinert Lavkarbo og Cipralex...?
Jeg har hatt god erfaring med å ikke være så "hårsår".. når jeg har gått på lave doser cipralex. Men det var før jeg begynte å gå ned i vekt med lavkarbo..
Nå er dagene så tøffe - og jeg merker jeg er såpass "hårsår" at jeg bruker for mye krefter på å være sånn..
griner ofte og tar ting innover meg - fordi jeg ikke vil være vanskelig og ikke vil krangle. Så da tar jeg ting innover meg selv isteden.. fordi jeg er livredd for å bli oppfattet som "vanskelig"... Og vurderer altså å starte opp med cipralex igjen for å slippe å være såå ekstremt hårsår..
Men så er jeg jo redd for at det vil gjøre at jeg ikke lenger går ned i vekt. hm.. Jeg VIL ned ti - tolv kilo til..
Noen som har erfaring med Cipralex?

Jeg la på meg 20 kilo med Cipralex. Jeg likte ikke bivirkningene og stoppa. Med lavkarbo har jeg ikke behov for antidepressiva lengere.Oooog vekta går nedover.