Sv: Kcal på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.
Bulldoggs innlegg var slik gode råd om lavkarbo bør være - basert på fakta og kunnskap. Jeg mener Bulldog ga et 100% korrekt svar til spørsmålet, så det mangler et par hoder før dere kan snakke om "vi". Når det gjelder lavkarbo og trening er det få (om noen) her inne som har mer erfaring enn Bulldog.
Åja, Bulldog sitt svar er veldig godt og han er en av de som virkelig trener og kjører lavkarbo her inne. Jeg liker svarene han gir veldig godt, men jeg har skjønt at han stiller i en heeeeelt annen kategori enn meg når det gjelder (styrke)trening og mange av hans svar passer ikke meg (men jeg skulle ønske de gjorde det, he, he).
De fleste her inne driver ikke med deffing og teller heller ikke kalorier. Derfor mener jeg også at det er riktig å gjøre trådstarter oppmerksom på at hvis h*n vil ha mange svar om kalorier og trening, så finnes det bedre forum for det.
I boken til Torkil, så nevnes vel kaloritelling når man ikke går ned i vekt og ketostiksen ikke gir utslag - og man har prøvd en del andre tiltak først (s 85)
|