Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 15:24   #15
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips til dere som liker Kesam Vanilje (yoghurt)

Opprinnelig lagt inn av Mizzmaya, her.

Heia Lurer på hva tyrkisk joghurt er? Kan man kjøpe denne, eller lager man den? Jeg skal prøve å lage meg joghurt idag (CC) og saft Men er det bare Fun-saften som kan brukes..? Jeg har bare Gøy, og det står jo at denne også er sukkerfri...?

Tyrkisk yoghurt selges i 1 kilos spann. Her i byen har jeg bare sett det på den lokale Coop-butikken og da står den "gjemt" mellom noen melkeprodukter - ikke sammen med resten av yoghurtene.
Den er lavkarbo, ca 3 g pr 100g og med mer fett enn vanlig yoghurt.
Tykk og god!!!
Det er bilde av en gammel greker med en imponerende, hvit bart på spannet (hvis jeg ikke husker feil...)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat