Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 08:47   #8
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Min frokost/nattmat (med bilde)

Oi, oi, hvis tarmene skriker om morgenen, da spiser du nok for lite...
Før jeg la om kosten, var jeg så sulten om morgenen at jeg var kvalm. Hvis jeg ikke fikk i meg mat ila de to første våkne timene mine, så spydde jeg gjerne .
Nå er det sjeldent at jeg er sulten om morgenen og kan like godt gå uten mat fram til lunch. Men jeg trives best med å spise noe om morgenen, så da gjør jeg det.

Mitt fastende blodsukker ligger i området 5-6 nå. Hva det gjorde før, aner jeg ikke. Så hva er for lavt blodsukker til å trene med??

Etter å ha lest et innlegg her inne, kjøpte jeg meg en blodsukkermåler og har holdt øye med blodsukkeret mitt over noen uker. Det er sjeldent over 7 og like sjeldent under 5.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat