Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-09, 19:15   #12
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboerfaringer fra en "normalvektig"

Opprinnelig lagt inn av Leif, her.

Takk for gode tilbakemeldinger så langt. Skulle gjerne hatt noen kvalifiserte uttalelser angående den halsbrannen...

Hvor kvalifisert min uttalelse er vet jeg ikke, men jeg har erfaringer med halsbrann iallefall. Jeg var veldig plaget av halsbrann lenge før jeg begynte med Skaldeman. Etter at jeg hadde begynt med Skaldeman-dietten ble halsbrannen VERRE enn noensinne.... Det varte i hele 2 (to!) måneder før den plutselig bare forsvant. Har ikke sett'n siden, takk og lov. Det var nesten så jeg holdt på å gi opp, men jeg hadde begynt å gå ned i vekt og følte meg så bra ellers så jeg ville jo egentlig ikke gi opp. I dag er jeg veldig glad for at jeg holdt ut.

Jeg mener jeg har lest flere steder at plager man har før man endrer kostholdet til LCHF, kan bli forsterket den første stunden før det forsvinner helt. Sånn var det i mitt tilfelle iallefall.

Sist redigert av Veggpryd : 19-11-09 kl 19:23.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat