Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-09, 20:08   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Startet, men vil bare slutte igjen

Opprinnelig lagt inn av Henriette23, her.

Hei.
Virker som du har fått en bra start da Og er kanskje litt uoversiklig i starten, spes med den jobben du har ol. Men om du skal være mere hjemme nå i starten, så kan du prøve å lage matplaner, skrive opp hva du skal spise og hvor mye. Jeg bruker vekta mye, veier alt av mat og skriver opp hvor mye karbo jeg har fått i meg til vært måltid.

Ang lunsj og hotell biten, så har de fleste hoteller egg og bacon til frokost hvor du kanksje kan spise litt tomat, agurk i tilleg.
Middag osv, kan du spise bare kjøtt og en go posjon med grønnsaker som vokser over jorden. Er du på resturang evt kan du kjøpe mat med rent kjøtt og be om å få mere salat istede for poteter,ris eller hva som følger med
Kanskje du har mulighet til å ta med deg en salat i lunsjen eller kansje det er mulig å få kjøpt det der?

I tillegg er det bare å spise kokt egg, skinke, salami, ost, andre reine kjøttpålegg (Skinkestek, roastbeef, okserull, osv), majones, reker, laks, salat osv

Du kan også kjøpe inn et par Atkinsbarer som du kan bruke som nødproviant, ikke for å spise i stedet for mat til daglig. Ha med en boks jædersylte og en tube majones, spis med skje.
Det er faktisk tilnærmet null problemer å leve ketogent/lavkarbo selv om man ikke lager all maten selv, det er veldig mye "gammel vane"-tenking som du må bryte.
Tenk renest mulig mat, det er alltid noe man kan spise. Drikk mye vann.

Vi er flere her inne som ikke har anledning til å lage all mat selv, men må spise kantinemat, og det går greit. Velg feteste og reneste alternativ.

Du skal se at dette går så bra ... og så har du alltid hjelp og støtte her inne!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat