Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-04, 17:19   #8
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Leste faktisk et stykke i hjemmet skrevet av Lindberg,og faktum er at vi kaffidrikkere får i oss 67% av daglig antioksydantbehov fra kaffi,og faktisk bare noen få prosent fra grønnsakene.

En stor studie fra USA har også vist at kaffidrikkere unngår diabetes 2 i stor grad, og da lurer jeg på om Atkins har helt rett i at vi skal unngå kaffe helt?????
Koffeinet har både positive og negative virkninger på kroppen, riktignok får en blodtrykksøkning direkte og det er en negativ effekt på det gode kolestrolet,men allikevel unngår en lettere hjertesykdom. Men dersom det går galt er dødeligheten større.

Nå må dere ha meg unnskyldt hvis dette blir litt dårlig beskrevet,men det var bare noe jeg skumma gjennom på jobben i dag.
Kanskje jeg skulle rive det ut av bladet,og få det lagt inn her.
Dere får si fra om dere er interessert.