Tråd: Et fett?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 15:32   #3
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Et fett?

Hei,
Lavkarbo er et samlebegrep på karboredusert kosthold fra tilnærmet null til 150 kh pr dag. Hva og hvor mye du kan spise er avhengig av hvilken retning du velger, egenkomponert tilsier at du er eksperten og bare du som vet hva som er lov eller ikke.
Jeg har nettopp laget en tråd med en samling tråder jeg mener alle nybegynnere bør få med seg og den ligger her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Nei, det finnes ikke noe kosthold hvor man kan spise ubegrenset av noe som helst, alt med måte.
Alle matvarer som innholder kh bør/må veies for å ha kontroll på inntaket i forhold til hvor mange kh du skal ha pr dag. De fleste veier i begynnelsen til de får det inn i fingrene.
Jo da, vi bruker hvitløk, da det ikke er mange gram man bruker i en rett da.
Man bør holde seg unna alkohol, kroppen velger å kvitte seg med alkoholen før fett, så det kan stoppe opp fettforbrenningen. Husk i alle fall å velge de med minst sukkerinnhold.
Det er viktig å få i seg nok fett når man reduserer kh inntaket, mange bruker bl.a. gode oljer og meieriprodukter som deler av det daglige fettinntaket.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat