Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-10, 15:27   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: når dere leser bak på produkter hva ser dere på da?

Opprinnelig lagt inn av jente_83__, her.

ja da har jeg nedlastet den..
hvor mye kcal er fyfy da?
hvor går grensen?
og event på fett?
andre ting jeg må passe meg for kanskje?

Nå har ikke du noen spesiell filosofi, så jeg antar du er ganske ny Jeg vil anbefale deg å lese denne tråden til å starte med.

Generelt sett er det ingen kalorirestriksjoner på de fleste lavkarbodietter, cluet er å spise når man føler seg sulten, og stoppe når man er passe mett. De fleste lavkarbodietter er liberale når det kommer til fett, så lenge det er fra rene naturlige kilder (i kjøtt, meierismør og andre meieriprodukter, kaldpressede oljer etc).
Det du bør passe deg for, sånn helt enkelt er mat med mye sukker og høyt stivelsesinnhold, da er det kort sagt snakk om å kutte ut brød og andre bakevarer, ris, pasta, rotgrønnsaker (potet og gulerot f.eks), og ellers alt med sukker i.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat