Tråd: Greit?
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-10, 14:08   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Greit?

Hei,
Lavkarbo er et samlebegrep for alt fra tilnærmet null til 150 kh pr dag. De ulike filosofiene har ulike tilnærming til sammensetning av hva du skal og ikke skal spise. Så med en egenkomponert variant uten å vite kh kvoten pr dag så er det ikke lett å komme med noen råd og vink, da er det jo i utgangspunktet du som er eksperten.
Dersom du er ny i lavkarboverdenen så har jeg nylig laget en tråd hvor jeg har samlet essensiell informasjon vedrørende lavkarbo. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Dersom du har tenkt å leve på lavkarbo kosthold, uansett retning, så vil jeg råde deg til å lese om de ulike lavkarbo retningene her inne samt supplementer med bøker som eventuelt kan lånes på biblioteket.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat