Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-10, 18:53   #4
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Viktig med spesiell karbo-metode?

Hei,
På bakgrunn av at lavkarbo er en samlebetegnelse på karbo reduserte kosthold fra tilnærmet null til 150 kh pr dag. Så som du ser så er det et rimelig vidt spekter og i tillegg har de ulike retningene ulik tilnærming til hvor mye fett og proteiner man skal innta. Erfaringsmessig så har vi sett at de som ikke har noen kunnskap om lavkarbo og kjører egenkomponert oftere gjør feil i forhold til de som leser seg opp på de ulike lavkarbo retningene.
Og som de andre sier så er det helt umulig for de andre på forumet å komme med råd og veiledning til de som kjører egenkomponert. Lavkarbo er en helt annen tankegang en god gammeldags slanking, derfor oppfordrer vi alle til å lese seg opp på temaet.

Konklusjonen blir vel so alltid at: Kunnskap er makt!

Bøkene kan du eventuelt låne på biblioteket. I tillegg slenger jeg med en link til en tråd der jeg har samlet en del informasjon beregnet på nykommere i lavkarbo verdenen: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat