Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 19:40   #9
riho77
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
riho77 er på en erverdig vei

Sv: Hei ny på forum og trenger råd.

Hei! Slik du skriver det forstår jeg det som du har gått ned 17 kg på 4 uker, og stått stille i 2 uker. 17 kg på 4 uker eller 6 uker er alt for mye og et sjokk for kroppen.
Har selv kjørt kroppen min slik for ca 10 år siden, gikk ned ca 20 kg på 2 mnd. Det var ikke et sunt vekttap, kroppen ble hårete og det tok lang tid for kroppen og venne seg til dette. Etter 2 svangerskap er jeg nå oppe i ei vekt igjen som er over 30 kg for mye, eller 24 nå da. Men denne måten å gå ned på gjør jeg ikke igjen.
Du trener også mye, og trenger langt mer energi enn dette.
Hvorfor ikke ta deg tid en gang i uken til å bake enten lavkarbobrød eller knekkebrød? Dette er lettvindt å ta med seg!
Kan ikke helt svare deg på hvilken kur som passer deg best, men siden du trener såpass mye er muligens Ketolyse ikke rett.
Vet ikke om du teller kalorier eller ikke, men med den treningsmengden skal du sikkert ligge mellom 1500 og 2000 kcal. Det trur jeg ikke du ligger på med det du skriver der.
Ta det litt med ro, åsså tenk at dette skal være en livsstil og ikke bare for en liten stund, så når du nok målet ditt etter hvert.
Er storfornøyd med å ha gått ned 9 kg på 7 uker jeg.
Lykke til videre!

riho77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat