Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
Opprinnelig lagt inn av Censone, her.
Hei hei, jeg vil gjerne henge på januar begynnere. i dag feirer jeg 2 uker på ketolyse. har greid det fint, og gått ned 4 kilo. gleder meg til veiedag på mandag. lurer på om det er flere PCOS "eiere" her? Jeg er ganske sjenert av natur, derfor leser jeg mer enn jeg skriver men håper med dette å komme ut av skallet og finne flere å dele slankeerfering med. Er kjempeglad at dere har klart det fint, og vet at vi kan klare det sammen 
Hei, og velkommen i klubben! Jeg har også PCOS, og har slitt med vekta i mange år. Jeg kan vel egentlig si at jeg har prøvd det meste av slankekurer de siste åra, men ingenting kan måle seg mot lavkarbo! Jeg har nå holdt på i snart 3 uker, og kiloene bare renner av! Samtidig fikk jeg mensen etter bare et par dager på kur (har vel ikke hatt regelmessig mens på ca. 4 år?), huden min er allerede finere og ja, jeg merker STOR forandring på kroppen og symtomene ved PCOS.
Ønsker deg masse lykke til videre, og så håper jeg vi alle hører mer fra deg! Dette er et supert forum med masse hyggelige mennesker, så her trenger du ikke være sjenert! Bruk det for alt det er verdt, for dette er en kjempestor motivasjonskilde! 

|