Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-01-10, 09:49   #251
Erika
Juniormedlem

Erika sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Erika er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Veiedag i dag, og jeg har gått ned et kilo fra sist uke! Føler meg lettere også, men det er vel mye psykisk også! Har ikke greid å trene noe, blir veldig sliten av bare å gå i bakker (lårene føles helt døde), så får vente litt med det. Matinntaket går bra, jeg koser meg med feit og god mat. Har også drukket noe vin, men går ned allikevel, og det er fint . Ha en strålende dag!

Erika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 10:05   #252
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 37
Bollemor er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Monicah, her.

hei bollemor! 4 kg første uka var jo helt vanvittig mye da! skjønner godt at det er kjipt når en da går opp en, og så står stille. men kanskje det er noe du gjør feil? får du i deg nok fett? det vet jeg mange har problem med. er ikke sikker på hvor mye som er nok heller for om du spør noen så sier de at det aldri blir nok fett. men har vel også lest en plass at 100-150 g fett er ok iløpet av en dag?
hva er det du spiser i løpet av en gjennomsnittsdag da?
men ikke gi opp enda! du er så vidt komt i gang! en må prøve seg litt frem for å finne noe som passer en selv.

spiser kanksje for lite.. variere fra 2-3 måltid på en dag.
Frokost - litt cc, eller egg
Middag - kylling, biff, bacon, diverse sausa, gryta med fett, grønsaker
kveld: noen ostechips eller noe av egg.
prøver å drikke endel vann. Men bli som regel 1,5 l på en dag.
har ikke trent noe spesielt siden jeg går med hodepine hver dag..så eneste som har blitt av trening er noen få gå turer.
Sticksan har vært på fargene alt rosa - mørk lilla.

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 10:27   #253
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

spiser kanksje for lite.. variere fra 2-3 måltid på en dag.
Frokost - litt cc, eller egg
Middag - kylling, biff, bacon, diverse sausa, gryta med fett, grønsaker
kveld: noen ostechips eller noe av egg.
prøver å drikke endel vann. Men bli som regel 1,5 l på en dag.
har ikke trent noe spesielt siden jeg går med hodepine hver dag..så eneste som har blitt av trening er noen få gå turer.
Sticksan har vært på fargene alt rosa - mørk lilla.

Ikke rart du har vondt i hodet!
Du spiser nokså lite og hvor er fettet du skal ha i deg?
Ikke tale om at du får i deg 150-200g fett på den menyen!
Du må også drikke mer! Minimum 2-3 liter om du vil unngå hodepine og gå ned i vekt!

Gammel 22-01-10, 10:38   #254
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Og i "målestokk": 4 kilo er det samme som 8 kladder smør... Se på den mengden det faktisk er. Det har faktisk forsvunnet fra kroppen din! [/quote]

Det er litt motiverende å høre værtfall:P

Gammel 22-01-10, 10:40   #255
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ikke rart du har vondt i hodet!
Du spiser nokså lite og hvor er fettet du skal ha i deg?
Ikke tale om at du får i deg 150-200g fett på den menyen!
Du må også drikke mer! Minimum 2-3 liter om du vil unngå hodepine og gå ned i vekt!

Da må jeg skjerpe meg
hvordan får dere i dokk nok fett???

Gammel 22-01-10, 11:12   #256
surina
Juniormedlem

surina sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordnorge
surina er på en erverdig vei

Hei, jeg har også holdt på siden 4 januar. Jeg har prøvd lavkarbo før. I fjor startet jeg friskt, og gikk ned 13 kg på 8 uker. Men da jobbet jeg alt for mye, og var i ferd med å brenne lyset i begge endene. I sommer ble jeg sykemeldt, og etter ferien var jeg fortsatt ikke noe bedre. Er fortsatt 100% sykemeldt, klarer ikke huske skikkelig, klarer ikke helt å tenke klart heller. Treffer jeg folk jeg kjenner, orker jeg ikke snakke og gjør det meste for å unngå dem. Alle vil jo vite hvordan det går... Er fysisk og psykisk utkjørt!
For å komme ut av dette uføret starter jeg nå med å legge om kosten, som jeg sa først så har jeg prøvd lavkarbo før. Jeg føler at min kropp har det mye bedre på dette kostholdet.Føler meg litt mer våken nå. Første uka gikk jeg ned 3 kg, så har vekta stått stille den neste uka.. men denne uka har jeg gått ned 1 kg til,veide meg i dag så 4 kg så langt.
Denne uka bestemte jeg meg for å tyne meg selv til å trene, har kondis sykkel. Vet jo og at skal det ha skikkelig effekt bør den brukes mer enn en halv time minst 3 ganger pr uke. Jeg bestemte meg for 1 time minst pr gang. Fy fader det var tungt å komme igang. Det går vel lettere det og etterhvert, kostholdet gjør at jeg føler meg litt mer våken. Så alt i alt ser jeg lysere på tingene. Skal ned minst 30 kg, men kan tenke meg til å gå ned 5-6 kg ekstra. Men ingen krise om jeg stopper på de 30 kiloene.

surina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: miks av atkins og ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 11:45   #257
Cristiano07
Juniormedlem

Hvor: Porsgrunn
Alder: 50
Cristiano07 er på en erverdig vei

Jeg har vært på kuren i 3 uker. 3,7 første uke,1,2 neste, 0 siste.Liker ikke utviklingen, men regner med det vil gå litt opp og ned.Ingen utskeielser enda.
Noen som vet åssen saft man kan drikke(til dattera mi)? Fun light?
Og prøvde å få tak i kreolsk krydder,får ikke tak i, hva består det av?

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 11:59   #258
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Da må jeg skjerpe meg
hvordan får dere i dokk nok fett???

Du kan begynne med å lese alt i denne tråden!

Når du er inne på den tråden, scroller du heeeeeelt nederst på siden. Der finner du mange tråder om temaet NOK FETT!

Gammel 22-01-10, 12:01   #259
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Jeg har vært på kuren i 3 uker. 3,7 første uke,1,2 neste, 0 siste.Liker ikke utviklingen, men regner med det vil gå litt opp og ned.Ingen utskeielser enda.
Noen som vet åssen saft man kan drikke(til dattera mi)? Fun light?
Og prøvde å få tak i kreolsk krydder,får ikke tak i, hva består det av?

De første kiloene er mest vann, så tar det litt tid før fettforbrenningen slår inn for fullt! Tålmodighet er en kjekk ting å ha! Selv om det ikke alltid er så lett!

I prinsippet skal man kun drikke vann (så det er sagt, liksom), men jeg bruker Fun light også. Svak, veldig svak stort sett, men noen går ikke ned om de bruker kunstig søtning......
Andre mener det trigger søtbehov etc. Sånt må man nesten finne ut av selv!

Gammel 22-01-10, 12:49   #260
pjusket
Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
pjusket er på en erverdig vei

Og i "målestokk": 4 kilo er det samme som 8 kladder smør... Se på den mengden det faktisk er. Det har faktisk forsvunnet fra kroppen din!

Det er litt motiverende å høre værtfall:P

Ja tenk på det, 8 smørpakker! Jeg liker heller å si kjøttdeig jeg, 10 x 400g kjøttdeigpakker! Legg det ved siden av hverandre, så ser du hvor mye som er borte fra kroppen din!

pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 13:51   #261
Cristiano07
Juniormedlem

Hvor: Porsgrunn
Alder: 50
Cristiano07 er på en erverdig vei

Legger ut en oppskrift her på Karins brød, lurer på om det stemmer at det er ca 1 karbo pr skive-brødet er fantastisk godt

Basis: 1 beger cottage cheese,5 store egg,1/2 dl olje-mixes
3ts bakepulver,3 ts splenda,2ts salt,2ts fiberhusk,2ts jkm,60g kruskakli,4ss glutenmel,3-4ss linfrø
+ 75g valnøtter og 40g solsikkefrø eller 70g valnøtter og 40g sesamfrø
Rør inn denne blandingen i det våte.
La deigen stå 15 min. Dekk en brødform med bakepapir og press deigen sammen oppi.
Stekemetode:
180grader 25 min,150 grader 40 min, ta brødet ut av papir og form,stek det på rist 180grader i 20 minutter. Skjær det i skiver når brødet er avkjølt(ca 25 skiver)

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 18:28   #262
kveita
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
kveita er på en erverdig vei

hallo!
så bra at dere står på! Er ekstremt demotivert i dag, og har hivd innpå med sjokolade kake, polarbrød og brød... idioti!!! men er som viljen er borte og tankene og lysta ikke er til å styre..merkelige greier det der.. er pms og dette har skjedd før, men så dumt at det skjedde nå når jeg var så godt igang.. blir skikkelig sinna på meg selv!!!
merka et par dager at jeg var mer sulten en tidligere men det utløste at jeg bakte kake til jobben og smakte litt - og det var som ingenting å lure på engang??!! spiste som alt var glemt..
utrolig frustrerende, men, men gjort er gjort og spist er spist!! får fortsette i morra med ny frisk..
Har ikke gått noe ned de siste 2 uker, men gikk ned 3,7 kg den første uka, Trur det har noe å si, fryktet det- at når jeg ikke går ned = skeier jeg ut..

VEt ikke hvorfor jeg ikke gikk ned, men skal som sagt ha mensen og da er jeg i dårligere form, mere sulten og sliten og ikke så ståpå vilje på noen områder egentlig, i motsetning til ellers! Sliter med muskel og ledd smerter og det blir ofte verre under pms og. Og det er rart det der, nesten så en endrer tanker, følelser, vilje - ALT under pms??!! noen som kjenner seg igjen?? og ikke jeg vet jeg sku gjort noe annet enn å spise, gått en tur feks, men hjernen er ekstremt fokusert på denn kaka og det brødet! huff, et slit! håper jeg har spist for de neste mnd nå da... tar ikke noe tilskudd, kanskje det er lurt?
Jeg spiser mye fett og drikker mye vann og prøver åp holde ca 15 karb pr dag, og når rett gjør jeg jo siden jeg gikk ned første uka??!!
kjedelige greier, får fortsette i morra!.... måtte bare få ut litt frustrasjon..
og mottar gjerne gode tips som hjelper på å stoppe behovet!! vet etterhvert på riktig kosthold avtar lystene, men kjedelig er det...
Hva skjer nå når kroppen har fått masse sukker og mel?? begynner en fra start igjen?? legger nok ikke på meg alt igjen , men stopper litt opp?? eller?

God helg!

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 19:01   #263
Monicah
Medlem

Monicah sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Monicah er ny på veien

hei kveita! det jeg gjør når jeg får lyst på noe godt, så lager jeg meg en eggemelk. da blir en god og mett i magen og jeg savner da ingenting! hadde ikke trodd at en sterk lyst skulle gå over så fort som den gjør etter eggemelk, men den blir totalt borte! du må nesten bare prøve deg frem med noe. kanskje du kan spise litt nøtter? cottage cheese med litt bringebær på?
ellers når jeg får lyst på noe, så begynner jeg å se meg rundt om på dette forumet (men unngår oppskriftssidene!) her er så mykje motiverende å lese at jeg glemmer helt at jeg vil spise noe!
håper du finner en måte å komme over suget på uten å faktisk spise noe du VET du ikke skal spise

Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 20:34   #264
tangoto
Seniormedlem

tangoto sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 51
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Huffamei opp til 84,4 igjen!! Skjønner ikke,for har ikke skeiet ut på noe vis.. Stiksen gir utslag,men på den første firkanten - har det noe å si selv om jeg vet dere sieratutsalg er utslag..Hmm..

Uansett, jeg skal ha mensen til helgen, kanskje forklaringen ligger der. Og veiedag er ikke før på mandag, så håp i hengende snøre?

Synes det er merkelig med denne store oppgangen, for har mistet maaange cm!! Fra 106 rund magen å det tykkeste til 94 cm! Føler kroppen allerede er helt annerledes og strammere. Og ikke hatt tid til så mye trening som ønsket pga pendling, ungene på 2 og 4 og jobb osv...

Nå håper jeg på litt mer rosafarge i keld..

Dere andre har jo gått ned masse på kort tid!

Stå på og god helg : )

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 20:44   #265
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Alder: 58
Pandora er på en erverdig vei

Hei kveita

Kjente meg veldig igjen. Er også i pms-tida akkurat nå - sulten, lei og ute av ketosen!

Enda jeg ikke har skeiet helt ut enda...er jeg nesten der. For mye SKYR, for mye nøtter; småspiser hele tiden. Imorgen skal jeg ut og spise også - tipper det skal bli et slit å følge kuren helt da, faktisk umulig!!. Tror jeg bare skal ta "fri" imorgen kveld - planlagt sprekk. Håper mensen kommer dagen etter så det blir lettere å komme tilbake på sporet. for det SKAL jeg; kan ikke gi opp nå bare pga noen dumme hormoner som farter rundt i kroppen og fucker opp for meg!!

Trøster meg med at jeg har klart dette i nesten tre uker nå, jeg vet jeg kan - og bare de hormonene roer seg skal jeg klare det igjen. Sånn blir det jo for deg også; Vi klarer dette!!

Søndag kveld..eller ihvertfall mandag skal jeg være i ketose igjen..

Lykke til videre til alle - og litt ekstra til oss PMSere

Gammel 22-01-10, 20:48   #266
Censone
Juniormedlem

Censone er på en erverdig vei

Hei hei, jeg vil gjerne henge på januar begynnere. i dag feirer jeg 2 uker på ketolyse. har greid det fint, og gått ned 4 kilo. gleder meg til veiedag på mandag. lurer på om det er flere PCOS "eiere" her? Jeg er ganske sjenert av natur, derfor leser jeg mer enn jeg skriver men håper med dette å komme ut av skallet og finne flere å dele slankeerfering med. Er kjempeglad at dere har klart det fint, og vet at vi kan klare det sammen

Censone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 22:39   #267
kveita
Medlem

hei igjen , og takk for råd!! nesten pussig pandora at vi har d likt nå.. men enig, disse svartens hormonene må ikke styre..
eggemelk må jeg prøve! er uansertt bedre å pøse på med lovlig mat, hjelper jo ikke om en er småsulten! Huff ja, har jo gått strålende i 3 uker nå, får ikke la et par dager ødelegge!! en får ta frem sinne og viljen og satse på å være " back on track" senest mandag. Og går jeg opp en kilo eller no får det så være... Takk for støtte, godt at det ikke bare er jeg som sliter innimellom..
klem og god helg!!

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 23:23   #268
Kakemor
Juniormedlem

Kakemor sin avatar

Alder: 60
Kakemor er på en erverdig vei

Hei Kveita,
Jeg tror trangen til noe søtt i all hovedsak gir seg i løpet av de første ukene hvis en ikke holder liv i den ved å fôre kroppen med sukker og raske karbohydrater. Iflg. Torkil vil også kromtilskudd (som en får bl.a. i ketolysetablettene) hjelpe på søtsuget. For meg er det viktig å fokusere på alt det gode jeg kan spise meg mett på (masse god mat som før har vært fy-fy!), og ikke henge meg opp i de tingene som kroppen ikke skal ha (som f.eks. brød, kaker og søtsaker). Anbefaler deg å lese f.eks. Dreamy sin blogg for å få opp motivasjonen
Lykke til!

Gammel 22-01-10, 23:58   #269
Havfruen
Nytt Medlem

Havfruen sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Alder: 49
Havfruen er på en erverdig vei

Heisann alle sammen
Tenker jeg slenger meg med her nå for kanskje å få litt ekstra motivasjon om det butter imot. Startet på ketolysekuren 11 januar å har et stykke å gå.
Har heldigvis min samboer med på laget så det ikke blir for ensomt

Tvi, tvi og lykke til til meg selv og alle de som vandrer på samme vei

Havfruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:10   #270
Havfruen
Nytt Medlem

Havfruen sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Alder: 49
Havfruen er på en erverdig vei

Har nå prøvd å lage en ticker så dette er en prøve...
Spent på om den kommer nå

Havfruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:20   #271
pjusket
Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
pjusket er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Censone, her.

Hei hei, jeg vil gjerne henge på januar begynnere. i dag feirer jeg 2 uker på ketolyse. har greid det fint, og gått ned 4 kilo. gleder meg til veiedag på mandag. lurer på om det er flere PCOS "eiere" her? Jeg er ganske sjenert av natur, derfor leser jeg mer enn jeg skriver men håper med dette å komme ut av skallet og finne flere å dele slankeerfering med. Er kjempeglad at dere har klart det fint, og vet at vi kan klare det sammen

Hei, og velkommen i klubben! Jeg har også PCOS, og har slitt med vekta i mange år. Jeg kan vel egentlig si at jeg har prøvd det meste av slankekurer de siste åra, men ingenting kan måle seg mot lavkarbo! Jeg har nå holdt på i snart 3 uker, og kiloene bare renner av! Samtidig fikk jeg mensen etter bare et par dager på kur (har vel ikke hatt regelmessig mens på ca. 4 år?), huden min er allerede finere og ja, jeg merker STOR forandring på kroppen og symtomene ved PCOS.

Ønsker deg masse lykke til videre, og så håper jeg vi alle hører mer fra deg! Dette er et supert forum med masse hyggelige mennesker, så her trenger du ikke være sjenert! Bruk det for alt det er verdt, for dette er en kjempestor motivasjonskilde!

pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 10:10   #272
tangoto
Seniormedlem

tangoto sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Hallo! Så bra det ikke bare er meg med pms.. forstår dere godt..;-) Argh! M for fullt i dag, og enda mer opp siden i går. Ja-ja.. Har hvertfall ikke sprukket. Var så 'sint og sur' i går kveld at jeg ikke drakk et glass vin med mannen en gang.
Har ikke pcso, men raste opp fra 55 til 105 etter svangerskapene. Invalidiserende bekkenløsn. og to akutte k.s. 3 u. før tiden begge gangene og ammeprobl. Har endo så jobbet i flere år for i få barn, kikkhull, ivf osv. Ingen fødemaskin akkurat og er utrolig heldig og takknemmelig!! Denne helgen klarer vi! Kan ik gi oss etter bare 3 uker altså. Ps prøvde knuste egg i mikroen i dag. Knall!Pps Kan ikke quote, aldri vært på sånne fora før.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 13:51   #273
kveita
Medlem

hallo!
i dag er jeg pån igjen, spist egg, bacon, og grønnsaker i en omelett til frokost. Men har iflg vekta gått opp igjen 1,7 kg og det er ille etter bare en dag utskeielse!!! Men jeg satte meg ned og spurte meg selv om hva som var viktig: Følge suget som varer i noen dager, ikke bli slankere og bedre form, bli tykkere, ELLER; starte igjen, legge bort de negative tankene, stå på og komme meg igjennopm denn helvetes uke og bli slankere og bedre form,??? Jeg valgte det siste, er ikke veldig motivert, sliter med en grusom hodepine og, men skal fortsette!! Og i ettertid være obs på denne uken!!

Lykke til alle, og ikke la pms ødelegge damer!
stor klem og ha en strålendelavkarbo helg!

Gammel 23-01-10, 16:18   #274
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Alder: 58
Pandora er på en erverdig vei

Ingen mens kommet!! skulle vært her idag...håpet det skulle fikse søtsuget.

Men har ihvertfall fått trent bra, spist bacon-omelett til frokost...Pepperbiff med avocado og blomkål til lunsj... vasket hus (gjelder å holde seg igang!)

Nå er det sofaen, Skyr og nøtter...og har sinnsykt lyst på SJOKOLADE!!!

Skal jo ut ikveld - og syns jeg har vært ganske flink så langt idag (faktisk ekstremt flink ...

Får ta kvelden fri som jeg hadde planlagt, og krysser fingre for at mensen dukker opp og hjelper med den ugne følelsen i kroppen (den som roper på sjokis og kaker!)

Fortsatt god helg til alle

Gammel 23-01-10, 18:05   #275
beate
Medlem

beate sin avatar

beate er ny på veien

Huff, jeg føler med dere som har gått opp. Jeg har også nemlig gjort det og skjønner ikke hvorfor!!! Hadde veiedag på torsdag, men fikk ikke veid da så jeg veide på onsdag istedet og da var det ca. samme som forrige uke. Så uka dær gikk jeg altså ikke ned noe. Og nå de siste dagene har vekta altså føket opp med 1.2 kg, det er så jævlig demotiverende!!

Er i ketose så det er ikke dær problemet ligger ihvertfall. Vet ikke helt om jeg er i en mensperiode da for jeg hadde en dags blødning fra onsdag til torsdag. Har p-stav og dette er første gangen jeg har hatt blødning siden jeg fødte i april og fikk den satt inn i juni. Noen som vet om du har slike perioder selv med p-stav??? Dette har ihvertfall ikke jeg peiling på så det hadde vært greit om noen har noen lignende erfaringer. Ville kanskje føltes litt lettere da på en måte å godta vektøkningen for jeg har mest lyst til å gi opp nå! Føler at jeg liksom står å stamper på rundt den samme vekten, og at den liksom ikke vil gå under det nivået jeg ligger på nå. Vurderer faktisk om jeg skal begynne å shake samtidig som jeg lever lavkarbo innimellom når jeg kan spise, men har liksom ikke lyst til det heller da. Så gi meg noen gode råd og litt trøst da!!

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.