Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-10, 17:45   #3
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Vanskelig med mat

Hei,
Tror ikke du får mange positive tilbakemeldinger på å gå tilbake til å telle kalorier er på forumet. Du må regne med at det tar litt tid å forandre tankesettet fra høykarbo til lavkarbo når samfunnet ikke er helt tilrettelagt for lavkarbo kosthold. Jeg brukte faktisk et halvt år på å forberede meg så da jeg endelig bestemte meg så gikk det veldig greit.
Enig med fungirl at micro på jobben er genialt og å lage opp mat for å ha i fryseren er også genialt. Uansett hvilket kosthold man legger om til så må det nødvendigvis bli litt planlegging og noe styr i begynnelsen. …bare helsefordelene er verdt strevet ved omlegging til lavkarbo!
Det med maten/matlagingen blir ikke verre eller bedre enn det man gjør det til…

Stix – utslag er utslag man snakker ikke om grader av ketose enten er mann i ketose eller ikke, mørk farge kan derimot være en indikasjon på at man drikker for lite vann. Testen skal tas om kvelden minst to timer etter siste måltid.

Jeg har nylig laget en tråd hvor jeg har samlet en del informasjon fra og om forumet beregnet på nykommere i lavkarbo verdenen, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat