Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-10, 20:48   #10
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Leamus og stress - sammenheng ..?

Hmm, jeg fikk leamus i høyre øyelokk i fjor sommer/høst og har vært plaget av det siden.
Har ikke vært stresset som jeg vet, jeg tar kalsiun og magnesium uten at jeg kan si at det skjer noe.
Sover akkurat like lite som jeg har gjort hele mitt liv (eller egentlig sover jeg litt mer nå)
Heldigvis er det ikke like ille som det var i begynnelsen, da trakk halve øyelokket seg litt opp - og det var merkbart!! Nå er det mer en liten sammentrekning med litt dirring. Allikevel føler man at det synes og det er ekkelt!

Håper noen her inne har et godt kjeærringråd mot dette.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat