Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 11:45   #134
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Thehortensia, her.

Hei kanskje du spiser for mye protein og for lite fett. Det gjorde jeg. Jeg har kjøpt cocosa nå, som jeg har i kaffen et par ganger daglig(hvis du tar oppi litt pisket kremfløte i tillegg så blir det nesten som cappucino ser hvertfall ikke fettet så godt )
Jeg gikk bare ned 0,5 kg denne uken, men har tatt av meg 2 cm både rundt mage og hofter, så er fonøyd. Regner med at cocosaen tar seg av den dårlige vektnedgangen. Er flink ellers til å holde meg til dietten
Lykke til videre

Har kjøpt cocosa så jeg skal prøve å ha litt i kaffen jeg også. Fant dette innlegget av Gerd i en annen tråd og jeg anbefaler alle som sliter litt å lese det

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat