Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-10, 17:28   #5
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Gå ned i vekt for en nybegynner

Opprinnelig lagt inn av Grisemusen, her.

Hei, og takk for hjelpen.

Et lite spørsmål. Gullrøtter vokser under bakken, er det noe usunt å spise? Er min favoritt grønnsak!

En annen problemstilling. Ikke spise poteter/ris/brød (karbo) blir jo veldig vanskelig siden de fleste måltid inkluderer det.

Ang gulrøtter, det kommer helt an på hvor mange karbohydrater du har tenkt å ligge på pr dag, for oss på Ketolyse feks er gulrot fy. Kun overjordiske grønnsaker samt litt løk Altså, ikke rotgrønnsaker og ikke mais.

Poteter etc er bare en vanesak det Bruk fantasien og kikk i oppskriftsdelen av forumet så vil du finne masse godt!
Her, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25639, finner du oppskrift på et lavkarbobrød som smaker helt knall!
Lykke til!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat