Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 12:47   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Vekten står plutselig helt stille

Hei,
Det er helt naturlig at det stopper opp innimellom, kroppen er ikke en maskin som kan programmeres til et jevnt vekttap. Vi snakker ikke om vektplatå før vekta har stått bom stille i minst fire uker. I og med at du kjører et egenkomponert opplegg så er det utrolig vanskelig å gi deg noen råd vedrørende hva du spiser når du i tillegg ikke oppgir hvor mange kh du skal ligge på daglig.
Den vanligste nybegynnerfeilen på lavkarbo er for lite fett og for lite vann. Kylling og kalkun er ikke akkurat feit mat, prøv og velg feitere alternativer. Jeg går på ketolyse og da blir det litt mye kh å spise skyr.
Kan jo kjapt nevne at enkelte ikke går ned i vekt (de såkalte partystopperne) når de spiser tomater, meieriprodukter –smør, søtningsmidler, nøtter og brøderstatninger. …andre faktorer som kan virke inn er sykdom, medisiner, lite/dårlig søvn og stress.
Søtningsmidler kan i tillegg trigge søthungeren.

Legger ved link til en tråd der jeg har samlet sammen informasjon beregnet på nykommere i lavkarboverdenen, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av arnakristin : 20-02-10 kl 13:24.
arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat