Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 15:05   #3
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: PMS trollet tar meg!!!

Hei,
Dersom du ønsker kommentarer til kostholdet ditt så legg ut hva og hvor mye du spiser. Ellers så er min erfaring at jeg ikke fyser på noe når jeg får i meg nok fett i løpet av dagen. Pleide å ha en smågodt raptus rett før mens men det er det helt slutt på, heldigvis. Den vanligste nybegynnerfeilen er at man får i seg for lite vann og for lite fett. Når det gjelder fibromyalgi så er det mange som blir vesentlig bedre på lavkarbo.
Husk at smerter er en stressfaktor for kroppen og kan være en årsak til at vektnedgangen går litt saktere enn gjennomsnittet.
I denne tråden finner du linker til bl.a. hvorfor vann og fett er så viktig, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat