Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 08:56   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: C-vitamin brusetablett og ketose?

Opprinnelig lagt inn av Karla, her.

Jaja, hvis dere sier det så er det sikkert riktig. ()
Tok nettopp 2 brusetabletter (2 g) i et glass vann, og det smaker omtrent som Solo. Smart om man er hypp på noe søtt... (eller?!)

NB. Har fisket opp gammel tråd, sitter og nyser og tenkte jeg måtte prøve c-vitaminer. Før har jeg alltid sverget til honning, så jeg måtte sjekke litt her på forumet.

Lag deg en styrkedrikk med ca 1 ss hakket ingefær (fersk) og noen sitronskiver i en kopp kokende vann. La det trekke litt, klem/press på sitronen og ingefæren med en skje mens du venter på at den skal bli kald nok til å drikkes.
Før hadde jeg oppi honning, men det går jo ikke mer. Den er god som den er uten søtning og hjelper bra på en sår hals.

(Testet med en skje sukrin oppi og det går også fint hvis du "må" ha noe søtt til denne)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat