Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 12:16   #61
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

ALTSÅ: Du ER jo slank nok og pen nok til å være modell du, trodde du hadde litt overvekt, men der tok jeg feil. NYDELIG var bildene og NYDELIG er du!!!

Takk, takk alle sammen!! Dere er så snille!! Streber: Har gått ned 20 kg, så det HAR vært overvekt

Og når det gjelder min manglende selvtillit: Ble ertet/hundset av ALLE som var mellom 1-3 år eldre enn meg på den lille plassen hvor jeg bodde fra jeg var 7-16, og når alle kaller deg STYGG, og du ikke kan gå på butikken for å kjøpe brød uten at folk roper stygge ting etter deg og at du like godt kan gå hjem og henge deg, er det utrolig hva som skjer med selvtilliten til folk..... Som voksen tror man f.eks ikke at folk synes man er pen, eller er verdt å snakke med etc,etc.....Det HENGER i- selv om man vil eller ikke..... Så når dere sier jeg er PEN, VAKKER etc. er det vanskelig for meg å både ta innover meg og forstå - derfor var jeg også tvilsom til fotoshooten i utgangspunktet.....Men når jeg ser hvor snille dere er- ja da er dagen redda vet dere!!

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat