Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vil til fotograf, men tør jeg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-02-10, 10:02   #51
Ana
Medlem

Ana sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Ana er på en erverdig vei

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Så spennende, det fikk jeg lyst til også i 40 års presang til mannen. Kjempetøft!

Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 12:14   #52
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Så spennende. Om jeg får en fin vekt nå, og jeg er så heldig å bli gravid en gang til har jeg lyst å ta bilder av meg med babymagen. Sort/hvitt bilder, med lite klær og flott struttende mage... Drømmer....

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:00   #53
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Hei igjen!

Da er bildene klare....Så da hopper jeg i det her så dere får se, legger ut bare råkopiene med vannmerke... Men dere ser nå allikevel da, det ble tatt noen mer påkledd og noen mindre som dere sikkert ser....Hvilken type stil synes dere er finest? Skal velge imellom 400 bilder og det er ikke lett.... Men har en veldig glad mann i hus da- han lurte på om det gikk an å lage tapet av alle bildene og tapetsere soverommet med Føler meg vel ikke HELT lysten på det akkurat - er ikke akkurat supermodellmateriale denne kjeriinga her som dere vel ser

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1597.jpg (78,8 KB, 82 visninger)
Filtype: jpg IMG_1660.jpg (96,4 KB, 84 visninger)
Filtype: jpg IMG_1957.jpg (141,8 KB, 86 visninger)
Filtype: jpg IMG_1713.jpg (125,2 KB, 85 visninger)

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:08   #54
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Wow, du er kjempeflott! Forstår godt reaksjonen til mannen din, eg

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:09   #55
pheona
Medlem

pheona sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
pheona er på en erverdig vei

Herre gud så lekkert!

og du var redd for å ta bilder?! Jeg synes alle var like fine! Og du kan fortelle mannen din at det finnes steder som lager plakater av bilder!

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:18   #56
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Jøss, du er jo rene supermodellen jo

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:24   #57
Lullen
Medlem

Lullen sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Lullen er ny på veien

Råflotte bilder og modell Grattis

Likte det bilde med rød kjole ekstra godt og det siste!

Gammel 09-03-10, 11:33   #58
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Men kjære deg, kvinne, var du redd for å få tatt bilder av dette?? Du er rene modellen, jo!! Nydelig dame, vakre bilder. Blir en skikkelig presang til mannen, dette!! Wow, du er fin!! Og TØFF

Gammel 09-03-10, 11:51   #59
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

fy flate. Du er rålekker! Syns alle bildene var kjempefine.

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 12:01   #60
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

ALTSÅ: Du ER jo slank nok og pen nok til å være modell du, trodde du hadde litt overvekt, men der tok jeg feil. NYDELIG var bildene og NYDELIG er du!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 12:16   #61
marithja
Medlem

marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

ALTSÅ: Du ER jo slank nok og pen nok til å være modell du, trodde du hadde litt overvekt, men der tok jeg feil. NYDELIG var bildene og NYDELIG er du!!!

Takk, takk alle sammen!! Dere er så snille!! Streber: Har gått ned 20 kg, så det HAR vært overvekt

Og når det gjelder min manglende selvtillit: Ble ertet/hundset av ALLE som var mellom 1-3 år eldre enn meg på den lille plassen hvor jeg bodde fra jeg var 7-16, og når alle kaller deg STYGG, og du ikke kan gå på butikken for å kjøpe brød uten at folk roper stygge ting etter deg og at du like godt kan gå hjem og henge deg, er det utrolig hva som skjer med selvtilliten til folk..... Som voksen tror man f.eks ikke at folk synes man er pen, eller er verdt å snakke med etc,etc.....Det HENGER i- selv om man vil eller ikke..... Så når dere sier jeg er PEN, VAKKER etc. er det vanskelig for meg å både ta innover meg og forstå - derfor var jeg også tvilsom til fotoshooten i utgangspunktet.....Men når jeg ser hvor snille dere er- ja da er dagen redda vet dere!!

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 12:18   #62
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

HERLIGHET!!!! Du ser jo bare utrolig ut!!!!!!!!! Her der det bare å velge og vrake, du ser smashing ut på alle! Spesielt godt likte jeg bildet i den røde kjolen, og der du står med naken rygg. Heldige mannen din

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 12:28   #63
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Takk, takk alle sammen!! Dere er så snille!! Streber: Har gått ned 20 kg, så det HAR vært overvekt

Og når det gjelder min manglende selvtillit: Ble ertet/hundset av ALLE som var mellom 1-3 år eldre enn meg på den lille plassen hvor jeg bodde fra jeg var 7-16, og når alle kaller deg STYGG, og du ikke kan gå på butikken for å kjøpe brød uten at folk roper stygge ting etter deg og at du like godt kan gå hjem og henge deg, er det utrolig hva som skjer med selvtilliten til folk..... Som voksen tror man f.eks ikke at folk synes man er pen, eller er verdt å snakke med etc,etc.....Det HENGER i- selv om man vil eller ikke..... Så når dere sier jeg er PEN, VAKKER etc. er det vanskelig for meg å både ta innover meg og forstå - derfor var jeg også tvilsom til fotoshooten i utgangspunktet.....Men når jeg ser hvor snille dere er- ja da er dagen redda vet dere!!

Nok et eksempel på hvor lite sammenheng det er mellom hva man kan bli mobbet for og virkeligheten! Det er så trist at sånt skjer, men det vet jeg jo av egen erfaring fra en liten plass at det gjør det....igjen og igjen....Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du bit for bit tar til deg komplimentene- de er ekte- for folk her inne kjenner deg ikke, og da er det ingen som behøver å si noe pent for å være snille!

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 12:30   #64
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Ok, så det er derfor du ikke ser det alle andre ser da Mente ikke å fornærme deg på noe vis, 100 % positivt ment! Ble bare så overasket over at du var SÅ perfekt.Vet hva du snakker om forresten, fikk høre det samme som deg fra7-ca 14 års alderen. HVER dag og JA det er J..... rett og slett. I voksen alder har jeg egentlig helt grei selvtillit bare vekten viser ok tall, DET gjør den ikke for tiden. Så heldigvis er jeg ikke på sjekkern, har mann og barn heldigvis. Så slipper å sjekke opp noen mens jeg er overvektig.
Dette sporet litt av- du var helt nydelig på bildene hvertfall- vær stolt av deg selv, vedder alt jeg har på at det ER helt sikkert mannen din.

Gammel 09-03-10, 12:31   #65
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Signerer også Solange!

Gammel 09-03-10, 12:37   #66
marithja
Medlem

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Ok, så det er derfor du ikke ser det alle andre ser da Mente ikke å fornærme deg på noe vis, 100 % positivt ment! Ble bare så overasket over at du var SÅ perfekt.Vet hva du snakker om forresten, fikk høre det samme som deg fra7-ca 14 års alderen. HVER dag og JA det er J..... rett og slett. I voksen alder har jeg egentlig helt grei selvtillit bare vekten viser ok tall, DET gjør den ikke for tiden. Så heldigvis er jeg ikke på sjekkern, har mann og barn heldigvis. Så slipper å sjekke opp noen mens jeg er overvektig.
Dette sporet litt av- du var helt nydelig på bildene hvertfall- vær stolt av deg selv, vedder alt jeg har på at det ER helt sikkert mannen din.

Ble ikke fornærmet i det hele tatt !! Bare VELDIG glad!!

Gammel 09-03-10, 12:40   #67
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

SÅ bra

Gammel 09-03-10, 13:19   #68
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Gurimalla så pen og nydelig du er! Du skal være skikkelig stolt av de bildene, og skjønner meget godt mannen din vil ha plakat av deg!
Jeg synes det bildet der du er naken og holder på puppen var helt fab! Er noe med glimtet i øyet der.

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 13:21   #69
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Kan jeg spørre hvilken vekt du startet med, eller mer presis: hvor mye har du gått ned? For man kan ikke se at du har gått ned nemlig! Og det er jo håp for oss andre som er på vei. (hud, etc.)

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 13:25   #70
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

NYDELIG! Rett og slett en flott dame og flotte bilder!

Tenker du er glad nå, at du klarte/turte gjøre det. Og at det er vanskelig å velge skjønner jeg godt, for alle bildene var fine.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:35   #71
marithja
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Kan jeg spørre hvilken vekt du startet med, eller mer presis: hvor mye har du gått ned? For man kan ikke se at du har gått ned nemlig! Og det er jo håp for oss andre som er på vei. (hud, etc.)

Hei!

Jeg har gått ned 20 kg, fra 83 til 63 kg fra august 09 frem til i dag. Har MASSE løs hud, men det sees ikke når jeg står, bare når jeg sitter eller evt.bøyer meg fremover, da får jeg skikkelig hengebuk!! Så passer på å ikke gjøre det for ofte.... Og har trent MASSE i denne perioden også da....

Gammel 09-03-10, 15:07   #72
Fumle
Medlem

Fumle sin avatar

Hvor: Vestfold
Alder: 38
Fumle er ny på veien

WOW!!!!!!!!!!!!!! Du ser helt FANTASTISK ut!!!!!!!!! Skjønner ikke hva du har vært redd for jeg altså...

Men av bildene så syns jeg at det nakenbildet var best! Er et eller annet med blikket

Gammel 09-03-10, 15:08   #73
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Du er kjempelekker på alle bildene. Mye finere å se på enn bilder av modeller som er alt for spinkle. Du ser jo sunn og frisk ut med flotte kvinnelige former

Gammel 09-03-10, 15:55   #74
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Hei!

Jeg har gått ned 20 kg, fra 83 til 63 kg fra august 09 frem til i dag. Har MASSE løs hud, men det sees ikke når jeg står, bare når jeg sitter eller evt.bøyer meg fremover, da får jeg skikkelig hengebuk!! Så passer på å ikke gjøre det for ofte.... Og har trent MASSE i denne perioden også da....

Takk for svar.

Litt hud er jo normalt når man sitter da, er jo ikke barbiedukker, men mennesker og huden må jo være stor nok når vi står eller strekker oss!

20 kg på 7 mnd er jo heelt utrolig!

Gammel 10-03-10, 13:29   #75
marithja
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Takk for svar.

Litt hud er jo normalt når man sitter da, er jo ikke barbiedukker, men mennesker og huden må jo være stor nok når vi står eller strekker oss!

20 kg på 7 mnd er jo heelt utrolig!

Hehe, tror nok det er MANGE her inne som knuser det vekttapet og den tiden, men er fornøyd i alle fall- trodde kanskje i BESTE fall jeg skulle klare 10.... Så de 5 siste er jeg i tenkeboksen på, tror kanskje det er nok nå...

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.