Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 10:34   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye mer klarer jeg?

Sitat:

... ut fra en teori om at vi alle har en "perfekt vekt", tilpasset kroppstype og hvordan vi lever (aktive, passive, etc)...

Jeg har alltid trodd at det fra naturens side er ønskelig å ha en fettbuffer på kroppen i tilfelle dårlige tider. Det er ikke forenelig med dagens slanke/tynne idealer og dermed har jeg tenkt at LCHF tar meg til "slank-pluss-litt-ish" .
Og så langt ser det ut til å stemme, he, he.

Til trådstarter: det er bare å fortsette med kostholdet hvis du trives med det. Vekten vil nok regulere seg og det er ingen vits i å stresse med å "skulle" komme ned på en bestemt vekt.
Husk at vekt er bare et tall!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat