Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-10, 18:29   #13
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelpe meg for noen forbilder vi har i dag

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Eh, ja?
Men, så skal det sies; Jeg ser aldri TV eller leser tabloider, og hører jeg på radio så er det stort sett Radiorakel/Nova, eller p3 på kveldstid.
Nå sjekka jeg dem opp på Youtube, og jeg har virkelig ikke gått glipp av noe . Synes egentlig musikken alene er nok til å sette spørsmål til deres idolstatus . Men det er min mening da ...

Hehe, Photo, du er nok ikke i primærmålgruppen deres, nei .

Det som er så trist, er jo alle disse tenåringsjentene som har disse som idealer.
Bare å se før-bildene, hvor de var slanke og sunne, søte jenter og etter-bildene hvor de ser ut som AIDS-pasienter i siste stadium....

En av de som kommeterte under artikkelen, ba alle feite, misunnelige kjærringer om å slutte å bry seg. Tynn var da så mye bedre enn feit...(var også en artikkel i avisen om ei som ville spise seg opp til verdens tykkeste dame!)
Jeg mener det må være lov å bry seg når slank/tynn plutselig er blitt "for feit".

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat