Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-10, 15:04   #175
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av maritzo, her.

Hei alle sammen! Nå har jeg vært på diett i snart en uke og vekta står stille Det er utrolig kjipt, regner nesten med at jeg spiser for lite, jeg har ikke boka men jeg har lest mye her på forumet og brukt sunn fornuft. JEg synes dette er vanskelig, jeg! Kanskje jeg må kjøpe boka?
Noen andre som også sliter? MAnnen min har gått ned, men ikke jeg.
Hilsen meg

Hei,
Ikke alle raser ned i vekt, det bare virker sånn… For noen kan det ta litt tid før ekta går nedover. Husk at kroppen kan bruke opp till 4 uker for å komme i optimal fettforbrenningsmodus. Jeg vil nok anbefale deg å lese boka, den kan også lånes på biblioteket. De to vanligste nybegynnerfeilene er for lite vann og for lite fett. Dersom du lurer på om du gjør noe feil med tanke på kostholdet så legg ut det du spiser i løpet av dagen, både hva og hvor mye.

Legger igjen ut link til: Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Til alle nybegynnere på lavkarbo… masse nyttig informasjon samlet på et sted!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat