Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-10, 17:50   #11
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Trenger litt motivasjon ...

Opprinnelig lagt inn av Lenel, her.

Har kjøpt noe som heter Engelsk Ølgjær, det er en boks med pulver som man blander i vann. Den inneholder alle vitaminene vi trenger på denne kuren, så jeg lurer på om det er greit å bruke den istedenfor Ketolyse tablettene?
(Inneholder: Tiamin(B1), Riboflavin(B2), Nikotinamid, Kalium, Magnesium, Kalsium, Krom, Selen og Praba.)

Håper noe kan svare meg

Engelsk ølgjær har vel druesukker i seg? I så tilfelle må du holde deg langt unna det.

Ketolysetilskuddene er jo laget spesielt for kuren, bl.a. for å
• motvirke søtsug,
• øke forbrenningen og
• kompensere for tap av/ubalanse i mineraler som kan skje når man er på ketolyse.
Mengden av de ulike stoffene er tilpasset det spesielle behovet du har når du er i ketose.
Sammensetningen av vitaminer og mineraler er fordelt på tre ulike tablettyper for å sikre godt opptak av alle stoffene (enkelte mineraler/vitaminer bremser opptaket av andre i tarmene). De tre ulike tablettypene skal tas med noen timers mellomrom.
Jeg vil absolutt anbefale deg å bruke ketolysetablettene, i alle fall den første tiden. Du får kjøpt dem i noen butikker og selvfølgelig på www.ketolyse.no.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat