Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 08:09   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger litt hjelp

Når du begynner å spise mange og raske karbohydrater (eg går tilbake til gammelt kosthold) så kommer nok alle kiloene tilbake.
Hvis du bruker Atkins vedlikehold eller går over til et kosthoild à la Fedon, så vil disse kiloene ikke komme tilbake.
Om du klarer å gå ned 13-14 kg fram til 20 juni vet jeg ikke, men det er sikkert mulig.
Du begynner å nå normalvekten din, og erfaringsmessig er det disse siste kiloene som ikke vil av.
Hvis du velger å gå på Atkins/lavkarbo (og se på det som en endring av kostholdet, ikke som en tomåneders kur)vil du imidlertidig oppleve mange helsemessige gevinster, så jeg vil anbefale deg det, ja .

Gratulerer med flott vektnedgang!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat