Tråd: Forvirret!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-10, 09:06   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Forvirret!

Lavkarbopizza finnes også her inne. Da lager du bunnen av revet ost, egg og proteinpulver. Den har jeg fått mange gode tilbakemeldinger på .
Les på oppskriftsdelen her inne, det er utrolig mye godt man kan servere på en fredag-eller lørdagskveld.
Jeg synes også det ser ut til at du spiser litt lite fett til å ligge så lavt i karbene.
Siden det tar opp til fire uker før kroppen justerer seg til optimal fettforbrenning, så vil jeg ikke anbefale deg å ha en karbodag i uken med mindre du trener seriøs bodybuilding, men hvis du synes det funker.... Du får muligens ikke utnyttet ditt fulle potensiale, men det får være opp til deg.
Det er mange menn her inne som trener på lavkarbo, bl.a Bulldog, les litt av hans innlegg.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat