Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 16:37   #11
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Oopsi-rullene får bein å gå på

Opprinnelig lagt inn av Chica, her.

Har hatt venninnebesøk to kvelder denne uka. Begge gangene har jeg servert ost og kjeks og laget oopsi-ruller (av kun eggehviten ikke plommen og naturel kremost) slik at jeg også har noe å spise, og begge gangene har hele brettet med oopsi-ruller forsvunnet. Venninnene mine elsker dem! Så dette er en hit å servere!

He, he, har også opplevd å ta med meg oopsilapper og "knekkebrød" av stekt ost på besøk, og så blir det spist opp før jeg får sukk for meg...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat