Sv: Fornøyd tross alt
Opprinnelig lagt inn av Akeleie, her.
Da har jeg hatt in første "sprekk". Etter å ha hatt det aldeles utmerket med lavkarbo over noen uker nå (ser bort fra endel kvalme første uka), så hadde jeg altså en form for kontrollert sprekk i dag. Og det er jeg faktisk ganske stolt av! Ikke misforstå, en sprekk er og blir en sprekk, men det er min mening at det altså finnes grader.. Dette var min nevøs 9-årsdag. Jeg dro på besøk til familien og visste at det kom til å være mengder med mat å velge i.. Er stolt at jeg konsekvent valgte lavkarbo til hovedmåltidet, selv atkins ville vært fornøyd, det er jeg sikker på :P.. så var det sprekken da.. til dessert var det diverse kaker og is på bordet.. min sprekk bestod av et halvt brownies-stykke. Det sprengte selvsagt karbogrensen min, spesielt hvis man tar hensyn til vin-inntaket mitt denne kvelden, men: Jeg gikk ikke bananamama hverken ved middagen eller ved desserten! Og så flink har jeg aldri vært før. POSITIVITET!
Godt gjort. Det der sliter jeg virkelig med. Det hender fortsatt at jeg blir hjemme isteden.