Sv: Bein av bly, hvorfor?
Åh, genialt å ha eget trimrom med tredemølle, alltid godt vær Jeg kjører mer sesongbetont, mer styrke på vinteren og mer løping på sommeren, mest fordi det passer med været. Men jeg forsøker også å være flink å sette meg konkrete mål, det gir en god mestringsfølelse å kjenne at kroppen beveger seg mot målene. Det trenger ikke være større mål enn å krysse av for feks tre treninger pr uke, å nå fjelltoppen litt raskere, evt greie å nå bakken med strake bein, noe jeg nå klarer pga enkle yoga rutiner. Før var det ikke mulig, og jeg fikk beskjed av naprapaten jeg bruker at jeg burde tøye hoften for å slippe problemer pga stivhet i fremtiden... Og sånn kom yoga inn i bildet. Hver lille ting jeg presterer bruker jeg for det det er verdt, skryter av meg selv og passer på å ha en god følelse. Litt som å lure seg selv litt til å ha det bra, for da får man det jo bra på ordentlig