Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Bein av bly, hvorfor?Mitt mål er å være i stand til å jogge/løpe noen kilometer, men det ligger et stykke frem i tid. Nå for tiden gågger jeg ca tre ganger i uka. Fremgangen er større enn jeg har opplevd ved tidligere forsøk. Nå har jeg to spørsmål; |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bein av bly, hvorfor?Aner ikke |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bein av bly, hvorfor?Dagsform, kosthold, søvn, sinnstilstand etc, mye spiller inn på hvordan beina føles. Av og til er det bare litt aktivitet og oppvarming som skal til, og så våkner de igjen. Og av og til er beina bare uforståelig tunge.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Bein av bly, hvorfor?Takk for svar. Mitt opplegg er hentet fra en løpebok, husker ikke navnet, men det er basert på intervaller både med variasjon over fart og lengde. Har benyttet tredemølle de fleste dagene. Dels fordi det er godt vær på trimrommet, få ser meg og tredemølla kan du ikke diskutere med om fart. Jeg er fra før av litt treg, litt mer "lunter" enn jogger så tredemølla pusher meg bra på farten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bein av bly, hvorfor?Åh, genialt å ha eget trimrom med tredemølle, alltid godt vær
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Oopsi-rullene får bein å gå på | Chica | Ketolysekuren | 15 | 15-05-10 20:39 |
Om å gi hunder bein, og hvilke bein ..? | Lava | Generell diskusjon | 29 | 17-09-09 00:23 |
Bein som "knekker" | Tuppen | Trening | 23 | 14-02-08 16:39 |
Hovne bein! | Lemen | Spørsmål og svar | 19 | 20-06-07 22:27 |
iih..jeg har hovne bein! | maggotbaby | Kosttilskudd | 1 | 07-11-06 17:34 |