Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 10:01   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Strekkmerker, hengebryster, åreknuter og cellulitter og dårlig selvtillit ...

Jeg tror ikke jeg har sett en eneste seriøs test som viser at det finnes en krem som hjelper mot strekkmerker eller cellulitter, så spar de pengene.
Kjøp heller en krem/bodylotion du liker og "skjem deg bort" med hjemmespa.

Eller forresten, kanskje har kremer med AHA-syrer en effekt på strekkmerker.

Strekkmerker blekes med årene, men det er en skade i underhuden og vanlige kremer kan ikke gjøre noe med det.
Cellulitter er jo små fettknuter/samlinger og de går ikke bort med kremer.
Sunt kosthold, trening, mye vann (gode gener ), lite alkohol og ingen røyking er bra mot cellulitter. Muligens også punktmassasje.

Hulder: Du er 18 år og har alle fordeler med å gå ned i vekt nå.
Huden din er elastisk og vil antageligvis trekke seg godt sammen etterhvert som vekta går nedover.
Cellulitter kan også tynne mennesker ha, til og med Kylie Minouge har de, og ingen vil vel si at hennes kommer av at hun er tykk??
Men cellulitter kan forsvinne eller bli mindre.
Det er så mange helsefordeler med å gå ned i vekt når man er overvektig, at du bør fokusere på det, og ikke på teoretisk mulige negative kosmetiske forandringer

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat