Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
Hvorfor er det akseptert å gjøre noe med hengemagen mange får etter at man har gått med i vekt, mens å rette opp hengepupper er tabu?
Hvorfor er det greit å fjerne overflødig hud fra magen, men ikke fra ansikt og hals?
Ta en titt inne på denne siden http://www.bukplastikk.com/ og tenk igjennom om disse er overfladiske og definerer seg kun gjennom utseendet...
Av en eller annen grunn, tror jeg at mange av disse har fått en helt annen livskvalitet etter operasjonen og noen ganger tror jeg at en puppeoperasjon også kan gjøre underverker for et menneske.
Jeg kjenner flere som har silikon/saltvannsinnplantat og usikre eller overfladiske er de siste ordene jeg ville brukt for å beskrive de.
Uansett hva man tenker på å forandre kirurgisk, enten det er en tett nese (egen erfaring) eller åreknuter eller silikoninnlegg, det må tenkes nøye igjennom - og det tror jeg man har gjort når man er voksen.
Ære være alle de som utgjør en forskjell, både på den ene eller den andre måten.
Jeg synes man skal respektere voksne folks "valg" av utseende, enten det er naturlig eller med hjelp av f.eks en kirurg.
|