Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-10, 19:40   #10
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Boken om Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Det er bare at mitt bibliotek ikke har boka, så da blir det nok kjøp

Det er bare å spørre om de kan "bestille" den til deg, det har jeg gjort med andre bøker på mitt blibliotek. Du kan til og med ordne det på internett hvis du har lånekort. Bøker tilsendes fra et annet blibliotek og du får beskjed når den er inne. kjempelett!!

I tillegg til det som Gerd sier om at mye her inne er personlige erfaringer, så ser jeg at det også er en del påstander som kan være gale eller spørsmål som blir oppfattet som påstander. En del av det som står i boka kommer jo heller aldri fram på forumet, fordi det er en "selvfølge" for de som har lest boka og de som ikke har lest den, vil ikke komme på å spørre...

Mange artikler i aviser/magasiner om Atkins/Ketolyse og generell lavkarbo inneholder ofte grove feil og uriktige påstander siden journalisten ikke har satt seg inn i hva LCHF er for noe. Dermed sitter en del mennesker med egenkomponerte lavkarbo/ketolysekurer som ikke er "helt etter boka", for å si det pent...

Klart at du kan leve på generell lavkarbo uten å lese så mye, men hvis du ønsker å gå på ketolysekuren eller leve ketogent, så bør du vite hva du skal gjøre.

Lykke til med å få deg boka, da

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat